AutoProfijt is hét snelstgroeiende garageconcept in Nederland en België. Met meer dan 200 aangesloten garagisten in Nederland en 50 in Vlaanderen en Wallonië is er altijd wel een AutoProfijt in de buurt. De monteur kent zijn klant én de auto door en door. Vertrouwd en dichtbij! Voorheen verspreidde AutoProfijt maandelijks een actiekrant onder haar doelgroep op basis van postcodeprofielen. Dit is nu teruggebracht naar vier thematische actiekranten per jaar. De uitdaging voor ons was om dit concept digitaal te vertalen, zodat garagisten van AutoProfijt jaarrond en actiematig online zichtbaar zijn.
Uit onderzoek blijkt dat veel autobezitters geen vaste garage gebruiken voor onderhoud. Juist hierin ligt onze uitdaging: continu de doelgroep bereiken en de bestaande klanten behouden met slimme campagnes.
Om de lokale zichtbaarheid van garagisten te vergroten, maken wij gebruik van geotargeting-campagnes binnen display advertising. Deze vorm van Programmatic Advertising stelt ons in staat om specifieke mensen met interesse in auto-gerelateerde onderwerpen in een bepaalde regio te targeten. Door deze data te combineren met de omzetdoelstellingen van garagisten, bereiken we mensen die op zoek zijn naar onderhoud voor hun auto. Deze mensen worden op basis van hun huidige locatie doorverwezen naar de pagina van de dichtstbijzijnde AutoProfijt-vestiging. De banners worden dynamisch geladen, inclusief de vestigingsinformatie en andere relevante elementen zoals afbeeldingen en links naar de desbetreffende vestigingspagina.
Vanwege het succes van deze persoonlijke en locatiegerichte online benadering, voeren we nu naast Nederland ook actiegerichte en structurele, continue campagnes uit voor alle garagisten in België.
"*" geeft vereiste velden aan