Tools

Hubspot

HubSpot is een slimme inbound software waarmee jij het marketing, sales en service succes verhoogt. Genereer meer kwalitatieve leads, verhoog de klanttevredenheid en bouw aan langdurige relaties. Is HubSpot geschikt voor jouw bedrijf? Op deze pagina lees je er alles over. 

Inbound Marketing

Wat is HubSpot?

Mensen willen geholpen worden met relevante content op de momenten dat ze er naar op zoek zijn. Deze vorm van marketing wordt inbound marketing genoemd. De basis hiervan van is gelegd door HubSpot. Het is een software tool die bedrijven helpt met het inzetten van inbound marketing. Hiervoor hebben ze meerdere tools ontworpen, alles om jouw marketing specifieker in te zetten bij mogelijke leads. De visie van HubSpot is dat alle drie de afdelingen, marketing, sales en service, samenwerken als één geoliede machine samen.

divider

Een juiste boodschap op het juiste moment met de juiste doelgroep voor ogen.

divider

Waarom HubSpot?

Waarom zou je uit de duizenden marketingtools kiezen voor HubSpot? Je kunt het zien als een marketing tool om bedrijven te helpen met het sales én marketingproces. Het is in de basis een echte tool voor B2B bedrijven die leads genereren en deze om wil zetten naar kostbare en waardevolle klanten. De kracht van de marketing automation tool ligt in drie zaken: 

  1. De software is bijzonder intuïtief. Je hebt gemakkelijk en snel de tool onder de knie. 
  2. Voor het mkb, maar ook voor grote internationale ondernemingen is de marketing automation tool geschikt. Het platform is namelijk schaalbaar. 
  3. Het is een complete software. Het bevat een Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, gratis CRM-systeem en een CMS.

Het CRM-platform

Het HubSpot CRM is het centrale punt waar belangrijke informatie voor marketing, sales en service bij elkaar komt. Het CRM systeem heeft alle tools en integraties die je nodig hebt voor marketing, verkoop, contentbeheer en klantenservice. Elk product op het platform is alleen te gebruiken, maar de meeste kracht behaal je door ze samen te gebruiken:

HubSpot Marketing

Verhoog je traffic en genereer kwalitatieve leads en klanten met de marketing automation software. De Marketing software brengt alle belangrijke tools voor marketeers op één plek. HubSpot biedt onder andere: lead intelligentie, marketing automation, campagnes, workflow, e-mails, social media, landingspagina’s en meer. 

HubSpot Sales

Onmisbaar voor professionals die de markt actief willen bewerken om potentiële klanten te genereren. Met een set van tools waarmee sales professionals efficiënter werken en de klantbeleving verbeteren. Krijg notificaties wanneer een lead actief is, verstuur e-mail reeksen en meer. 

HubSpot Service

Marketing en Sales hebben veel tijd besteed aan het genereren van leads. Nu is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je ze tevreden houdt. De Service Hub helpt je service processen te stroomlijnen en taken te automatiseren.

HubSpot CMS

Met het CMS-systeem kun je een professionele website bouwen, beheren en optimaliseren. Je maakt eenvoudig prachtige webpagina’s die leads en klanten aantrekken. Daarnaast biedt de tool de mogelijkheid om pagina’s te optimaliseren en aan te passen aan de bezoeker voor een betere conversie. Je bent hierbij niet afhankelijk van een ICT’er. 

 

Belangrijkste redenen om voor HubSpot te kiezen

  • Geïnformeerde beslissingen nemen op basis van klantdata.
  • Mogelijkheid om ROI te volgen en te analyseren.
  • Geschikt voor elk type gebruiker.
  • Automatisering van klantgerichte taken.
  • Integratie in je technologie landschap.

Laten we samen in jouw uitdaging duiken

Wij helpen je graag bij het inzetten van HubSpot om het maximale uit jouw marketing te halen. Heb jij een gaaf idee bedacht, maar komt de uitwerking maar niet tot stand? Ben je benieuwd naar jouw online groeikansen? Heb je een uitdagende doelstelling? Wij denken digitale routes waarmee we online groei realiseren. Uiteraard kunnen we je ook helpen met de invulling geven aan deze route.