Wij zijn expert in
Wil jij voorlopen op jouw concurrenten? Dan zal data een vast onderdeel moeten worden van jouw marketing strategie. Marketing Intelligence is het creëren van waarde door het combineren marketingdata, klantdata en marktdata. We richten bijvoorbeeld de meetbaarheid van jouw platform in, koppelen allerlei databronnen met elkaar om zo één waarheid te creëren en sturen op de cijfers die hieruit terugkomen. Deze data is cruciaal om te bepalen of campagnes het gewenste effect hebben of dat gebruikers op jouw platform makkelijk hun weg kunnen vinden tot een conversie. Data staat hand in hand met CRO. We voorspellen, creëren en optimaliseren jullie groei ambities. Dit doen we op basis van data en analyse van jullie conversieflow(s). We stellen hypotheses op die we vervolgens toetsen door middel van enkele CRO technieken (o.a. A/B testing). Zo zorgen we ervoor dat jullie een hoogwaardig platform neer kunnen zetten wat online rendement oplevert.
Expert in
De basis van een gedegen online marketing inzet is het meetbaar maken van online rendement voor jouw organisatie. Wat leveren de SEO inspanningen, Google Ads en Social Media advertenties je op? Welke campagnes zorgen voor conversies op jouw website? Wat doen gebruikers precies op de site en waar komen ze vandaan? Om antwoord te krijgen op deze vragen is het noodzakelijk om de prestaties van jouw website en de campagnes die je hebt ingezet door te meten. Daar helpen we jou mee. Niet alleen met GA4, maar ook met Google Tag Manager, tracking pixels en alle vormen van meetbaarheid die nodig is.
Expert in
Het credo is: zet de data van de techreuzen opzij en ga je focussen op het verzamelen, optimaliseren en inzetten van eigen data. Op deze wijze krijg jij als marketeer grip op de klantreis, maar voldoe je ook aan de AVG/GDPR. Maar, om al deze data te verzamelen moet je wel voldoen aan de AVG en heb je natuurlijk toestemming van de websitegebruiker nodig. Met een cookiemelding krijg je die goedkeuring en door dit technisch goed in te richten kun je ook alle data op de juiste manier en de juiste platformen meten en opslaan.
Expert in
Met een dashboard presenteren we in één overzicht data die voor jou belangrijk zijn. In Looker, Funnel.io of PowerBI kunnen we dit zelfs doen binnen de huisstijl van jouw organisatie. Het dashboard is ook nog eens eenvoudig te delen en overal online te bereiken. Een efficiënte tool om de voortgang van jouw online marketing inspanningen realtime te monitoren!
Expert in
Wellicht herken je het wel: je website krijgt maandelijks duizenden bezoekers, maar toch valt het aantal conversies en de omzet tegen. Een conversie is een actie waarvan je wilt dat bezoekers deze op je website uitvoeren. De aankoop van een product, het downloaden van een brochure, contact opnemen of het aanvragen van een offerte. Conversie optimalisatie is het optimaliseren van je website zodat het behaalde percentage conversies vergroot wordt. Met conversie optimalisatie kun je niet alleen het conversiepercentage verbeteren, hiermee kun je ook het gemiddelde orderbedrag onder je huidige bezoekers verhogen.
Expert in
Ben jij bezig met het vernieuwen van je website en gaat jouw website binnenkort over naar een ander platform? Dan is het van belang om goede voorbereidingen te treffen. Zo behoud je de opgebouwde waarde van jouw website en ontwikkel je een goede SEO basis. Het is immers zonde om de waarde die je reeds hebt opgebouwd ‘weg te gooien’.
Het team
Uitgelichte case
AutoProfijt heeft Bureau Strak gevraagd om het merk op lokaal niveau goed te vermarkten onder de relevante doelgroep. Dit betekent een goede lokale zicht- en vindbaarheid realiseren, wat resulteert in relevant verkeer om belangrijke conversies, zoals het inplannen van een werkplaatsafspraak, te voltooien.
WAAR ZIE JIJ KANSEN OF UITDAGINGEN?
Ben je benieuwd naar jouw online groeikansen? Heb je een uitdagende doelstelling? Wij bedenken digitale routes waarmee we online groei realiseren. Samen gaan we in gesprek hoe we deze plannen kunnen realiseren.