Krijg grip op de klantreis
Online marketeers sturen dagelijks campagnes bij op basis van data. Het aantal ontwikkelingen omtrent data vanuit techniek en privacy zijn bijna ontelbaar. Dit heeft direct een grote impact op jouw huidige strategie en operatie. Een zeer urgent onderdeel is dat de Third-party data vanaf 2022 niet tot nauwelijks meer te gebruiken is voor jouw analyses en/of targeting. Het is tijd om aan de slag te gaan met jouw data strategie.
Wij helpen jullie om een data gedreven organisatie te worden.
Sturen vanuit marketing intelligentie
Het werken aan een data strategie is cruciaal om structurele groei te realiseren. Onderzoek wijst uit dat organisaties die first-party data inzetten voor marketing een 1,5 tot 3 keer hogere opbrengst realiseren.
Samen met jullie zorgen we dat jullie sturen vanuit Marketing Intelligentie. Het doel is om jullie kant centraal te zetten. Door alle bronnen te centraliseren die informatie bevatten over relaties met jullie prospect en klant, zorgen we dat er een totaalbeeld (360 graden) ontstaat van elke klant. Op deze wijze kunnen jullie deze inzichten gebruiken voor marketing automation, slimmere segmentatie en personalisatie.
Data is cruciaal om non-stop te groeien
Het credo is: zet de data van de techreuzen opzij en ga je focussen op het verzamelen, optimaliseren en inzetten van eigen data. Op deze wijze krijg jij als marketeer grip op de klantreis. Als marketeer ga je je niet meer richten op third party data als het targetten op interesses (binnen o.a. Facebook), maar focus je je op aankoopdata, e-commerce data, inlogdata (mijn-omgeving), customer research, loyaliteitsprogramma’s, CRM data en klikgedrag.
Wij helpen jullie o.a. met:
Wij helpen je graag