data & cro
Google Tag Manager is de tool voor online marketeers om zelf invloed uit te oefenen het afvuren van scripts op een website. Waar in het verleden een programmeur gevraagd moest worden om een Google Analytics code of Facebook pixel te plaatsen op de website, kan een online marketeer dit via Google Tag Manager zelf inrichten. Dit scheelt veel tijd en op deze manier kan er snel geschakeld worden bij het activeren van campagnes. Ook kan jij als klant na de implementatie van Google Tag Manager zelf gebruik maken van de mogelijkheden van Google Tag Manager, om scripts en pixels op de website te plaatsen.
Bureau Strak gebruikt in iedere samenwerking data om te sturen op het effect van campagnes. De basis voor het inrichten van deze Web Analytics tools is Google Tag Manager. Zo richten we implementaties van de benodigde pixels en tags zo goed en zo effectief mogelijk in. We denken ook graag met je mee over het inzetten van tools op jouw website; welke gaan we gebruiken en welke pixels moeten we daarvoor instellen? Als we gezamenlijk een goed beeld hebben van de data die we daarmee gaan verzamelen dan richten we dit graag voor je in!
Sturen op betrouwbare en correcte data is cruciaal om goede online marketing uit te voeren. Als Google Tag Manager specialisten zorgen we bij Bureau Strak voor een zo optimale en betrouwbare inrichting van je Google Tag Manager account.
Meer weten over de mogelijkheden van Google Tag Manager? Neem contact met ons op, dan helpen we je graag verder! Trouwens: als je niet precies weet hoe je Google Tag Manager zou moeten gebruiken, dan helpen we je graag een handje! We bieden bijvoorbeeld trainingen aan jou te leren omgaan met Google Tag Manager.