Performance
Wil jij ‘next level’ online marketing campagnes draaien? Dan biedt DoubleClick (tegenwoordig DV360 genoemd) de uitkomst.
Met real time bidding en programmatic display-tools worden doelgroepen krachtiger dan ooit bereikt. Met DoubleClick heb je als adverteerder toegang tot alle grote ad exchanges. We kunnen adverteren op premium netwerken en website, zoals Sanoma, Telegraaf, Adfactor, Buienradar, Voetbalzone, Funda en bijvoorbeeld RTL Nederland. Groot bereik gegarandeerd!
Display en Video 360
Met DoubleClick kunnen we op verschillende manieren advertentieruimte inkopen: bijvoorbeeld via een open veilig, een privé veiling, een voorkeursdeal of een gegarandeerde deal. Ieder van deze deals biedt voor- en nadelen; het is dus maar net waar jouw voorkeur naar uitgaat. Binnen DoubleClick is het mogelijk om een maximale CPM (kosten per 1.000 vertoningen) door te geven, waardoor je grip blijft houden op de kosten en weergaven en niet voor verrassingen komt te staan. Wel zo prettig toch?
Display en Video 360
De mogelijkheden van DoubleClick zijn eindeloos. Met display campagne via Google Ads zit je als adverteerder vast aan standaard banner formaten (IAB-formaten). In DoubleClick kunnen we daarentegen adverteren met rich media banners. Rich media banners onderscheiden zich door grotere (opvallende) banner formaten en ze bevatten visuele animaties. Hierdoor is het doorklikratio doorgaans hoger dan met een reguliere display campagne. Naast de standaard banners en rich media banners kunnen we ook video advertising en YouTube campagnes inzetten.
Display en Video 360
Het inzetten van DoubleClick heeft verschillende voordelen:
Kunnen wij jou helpen bij het adverteren via DV360? Laat het ons weten! We denken graag met je mee.