Performance

DoubleClick

Wil jij ‘next level’ online marketing campagnes draaien? Dan biedt Double Click (tegenwoordig DV360 genoemd) de uitkomst.
Met real time bidding en programmatic display-tools worden doelgroepen krachtiger dan ooit bereikt. Met Double Click heb je als adverteerder toegang tot alle grote ad exchanges. We kunnen adverteren op premium netwerken en website, zoals Sanoma, Telegraaf, Adfactor, Buienradar, Voetbalzone, Funda en bijvoorbeeld RTL Nederland. Groot bereik gegarandeerd!

DoubleClick

Realtime inkopen

Met DoubleClick kunnen we op verschillende manieren advertentieruimte inkopen: bijvoorbeeld via een open veilig, een privé veiling, een voorkeursdeal of een gegarandeerde deal. Ieder van deze deals biedt voor- en nadelen; het is dus maar net waar jouw voorkeur naar uitgaat. Binnen Double Click is het mogelijk om een maximale CPM (kosten per 1.000 vertoningen) door te geven, waardoor je grip blijft houden op de kosten en weergaven en niet voor verrassingen komt te staan. Prettig toch?

DoubleClick

Wat kan je er mee?

De mogelijkheden van Double Click zijn eindeloos. Met display campagne via Google Ads zit je als adverteerder vast aan standaard banner formaten (IAB-formaten). In Double Click kunnen we daarentegen adverteren met Rich media banners. Rich media banners onderscheiden zich door grotere (opvallende) banner formaten en ze bevatten visuele animaties. Hierdoor is het doorklikratio doorgaans hoger dan met een reguliere display campagne. Naast de standaard banners en rich media banners kunnen we ook video advertising en YouTube campagnes inzetten. Een uitgebreidere uitleg over double click kun je hier lezen: bureaustrak.nl/…form/display-en-video-360

DoubleClick

De voordelen van DoubleClick

Het inzetten van DoubleClick heeft verschillende voordelen:

  • Koop geautomatiseerd de advertentieruimte in om de juiste persoon, op de juiste plaats, op de juiste tijd en voor de juiste prijs te bereiken.
  • Met DoubleClick kan je adverteren op premium netwerken als Sanoma, Telegraaf, Adfactor, Buienradar, Voetbalzone, Funda en RTL Nederland.
  • Benut het mega bereik van websites en applicaties waar je advertentieruimte kan inkopen. Als adverteerder ligt het World Wide Web aan je voeten.
  • Zet “Rich Media” in om beter op te vallen tussen de ‘grijze’ banner massa.
  • Maak gebruik van geavanceerde doelgroeptargeting en rapportages dat in een oogopslag de resultaten van de campagnes laten zien en altijd up-to-date is.
  • Profiteer van de synergie van de andere producten van het Google Marketing Platform. De platformen als Studio en Campaign Manager zijn naadloos op elkaar afgestemd en werken goed met elkaar samen. Hierdoor zorg je voor zuivere cijfers omdat bijvoorbeeld impressies en conversies niet dubbel worden gemeten. Best belangrijk dus!

Adverteer via DV360!

Kunnen wij jou helpen bij het adverteren via Double Click / DV360? Laat het ons weten! We denken graag met je mee.