Group Copy 2Created with Sketch. arrows/defaultCreated with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. chevron_whitechevronRectangle Copy 6Created with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. Group 4Created with Sketch. Group 4Created with Sketch. ShapeCreated with Sketch.

paid advertising

Campaign Manager

Campaign Manager, onderdeel van het Google Marketing Platform, is een advertentie beheersysteem dat helpt om digitale campagnes beter en eenvoudiger te beheren.

Inzicht in prestaties van jouw advertentie

Campaign Manager Functionaliteiten

"Je kunt data van gebruikers, zoals interesses, demografie, locaties, devices of onderwerpen, inzetten om een doelgroep op te stellen"

Campaign Manager bevat een uitgebreide set van functionaliteiten, waardoor je makkelijk inzicht krijgt in de prestaties van jouw advertentie. Voorbeelden van functionaliteiten zijn:

  • Trafficking: een belangrijke functie is het trafficken (uploaden) van jouw advertenties. Wil jij bijvoorbeeld adverteren met Rich Media, dan heb jij Campaign Manager nodig om te kunnen adverteren. Beheer en richt eenvoudig campagnes in, verwerk snel je mediaplanning en adverteer gericht op een doelgroep die jij hebt bepaald.Doelgroep: met Campaign Manager is het mogelijk om geavanceerde doelgroepen op te stellen. Je kunt data van gebruikers, zoals interesses, demografie, locaties, devices of onderwerpen, inzetten om een doelgroep op te stellen.
  • Reporting: hiermee krijg je inzicht in de resultaten van de campagnes. In Campaign Manager kan je alle resultaten van de campagnes die vanuit Campaign Manager worden geserveerd snel en eenvoudig inzichtelijk maken in rapportages of real time dashboards.
  • Verificatie: Als de campagne live is, kun je advertenties controleren en krijg jij antwoord op vragen als: Worden de juiste advertenties geserveerd? Worden de advertenties op de juiste plekken gedistribueerd? Wordt de juiste doelgroep bereikt? Een goede controle die belangrijk voor je bedrijf is.

MEER GRIP OP JOUW CAMPAGNES

Campaign Manager is nodig voor het inzetten van Rich Media, maar hierdoor krijgen we ook meer grip op jouw campagnes. Richt eenvoudig campagnes in, zet in op relevante doelgroepen, controleer of alles volgens plan verloopt en optimaliseer op basis van rapportages voor meer online rendement.

Wij willen je hier graag verder mee helpen

Wil jij meer grip op jouw campagnes? Neem dan contact met ons op, onze specialisten bij Bureau Strak helpen je er graag mee!





    • Na aanmelding ben je ingeschreven op de nieuwsbrief van Bureau Strak. Je ontvangt ongeveer één keer per maand de nieuwsbrief in je inbox.