Group Copy 2Created with Sketch. arrows/defaultCreated with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. chevron_whitechevronRectangle Copy 6Created with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. Group 4Created with Sketch. Group 4Created with Sketch. ShapeCreated with Sketch.

Whitepaper

Start met automatiseren van e-mails

Waarschijnlijk ontvang je ze zelf ook in je inbox: een verjaardagsmail als je jarig bent, een verlaten winkelwagen e-mail als je ‘vergeet’ je bestelling af te ronden in een webshop of een automatische ontvangstbevestiging als je een bestelling hebt gedaan. Dit zijn een aantal voorbeelden van e-mails die automatisch worden verstuurd naar de ontvanger op basis van een trigger (actie) of een vast moment in de customer journey. Het uitsturen van een automatische e-mail klinkt misschien eenvoudig, maar de praktijk kan weerbarstig zijn.

Wil je weten wat e-mailmarketing automation is en hoe je een vliegende start maakt? Lees dan snel verder & download de whitepaper

Lisan Koes

15 november 2021

3 minuten leestijd

Til e-mail naar een hoger niveau

E-mailmarketing automation

Op het juiste moment, de juiste boodschap naar de juiste persoon sturen, dat is waar het om draait binnen e-mailmarketing automation. Door relevant te zijn voor jouw doelgroep verhoog je niet alleen de conversie, maar verbeter je ook de klantrelatie.

Wanneer en waarom je start met automatisering van je e-mailmarketing kan voor elke organisatie anders zijn. Je wilt bijvoorbeeld je werkprocessen efficienter inrichten, meer conversie behalen of je wil graag e-mails op het juiste moment sturen na een aankoop, bepaalde actie door de gebruiker of interesse. Met automatisering van je e-mailcampagnes krijg je meer inzicht in je doelgroep en die inzichten kun je gebruiken voor (gepersonaliseerde) opvolging in je marketingproces. 

In de whitepaper ‘Start met automatiseren van jouw e-mails’ delen we informatie vanuit onze ervaring over e-mailmarketing automation. Je krijgt tips, adviezen en voorbeelden hoe je met succes automatische campagnes ontwikkelt en inricht. Als bonus delen we een handige checklist hoe je een automatische e-mailcampagne in acht stappen inricht.

In de whitepaper krijg je informatie over:

  • Wat is e-mailmarketing automation?
  • Data als startpunt van automatisering.
  • Zo bouw je een automatische e-mailcampagne.
  • Krijg inzicht in resultaten.
  • Werk met de juiste e-mail (automation) tool.
  • Handige checklist: zo start je met e-mailmarketing automation.

Start met automatiseren van e-mails

Gratis whitepaper

Wil je meer weten over e-mailmarketing automation en hoe je zelf e-mails en campagnes automatiseert? In ons whitepaper geven we je informatie over de mogelijkheden en inzichten die je helpen zelf aan de slag te gaan en om de inzet van het kanaal e-mail naar een hoger niveau te tillen.

Whitepaper aanvragen

Laat hieronder jouw gegevens achter en wij sturen de whitepaper naar je op!





    Starten met e-mailmarketing automation?

    Wij zijn gespecialiseerd in e-mailmarketing

    Wil je graag weten welke kansen er liggen op het gebied van e-mailmarketing automation voor jouw organisatie? Of ben je benieuwd hoe wij je kunnen ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing? Onze specialisten denken graag met je mee om e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen en wat je nodig hebt om automatisering mogelijk te maken. Ook kunnen wij je adviseren en ondersteunen in het gebruik van een professioneel e-mailmarketing automation platform.

    Bureau Strak team Creative




    • Na aanmelding ben je ingeschreven op de nieuwsbrief van Bureau Strak. Je ontvangt ongeveer één keer per maand de nieuwsbrief in je inbox.