Banner hier, advertentie daar. We worden overspoeld met reclame. Dag in, dag uit. Een uitdaging voor ons marketeers, want hoe val je op tussen alle anderen? Hoe vind je die vonk? Hoe vind je dat gevoel van: Ja, dit is het. Hoe? Een campagneconcept. In een campagneconcept gaan we van verhaal, naar concept, naar campagne. Van begin tot eind met een duidelijke stip op de horizon: rendement.
Een campagneconcept plaatst de propositie van je product of dienst in een perspectief waar je doelgroep zich in herkent: een alledaags perspectief. Het geeft extra lading aan de boodschap. En dat is nodig, want in het online landschap is ‘scroll-stoppende content’ de nieuwe realiteit.
Shockeren, amuseren, emotioneren, inspireren of personaliseren: allerlei manieren om een extra lading te geven aan je verhaal. Dat vormt de basis voor een concept dat raakt.
Met rendement als stip op de horizon ontwikkelen we samen het campagneconcept. Het concept brengt de kernboodschap en de waardepropositie van je merk op een creatieve en samenhangende manier naar voren. Oftewel: een haakje wat zorgt voor kippenvel.
Vanuit het concept ontwikkelen we een campagneplan: de blauwdruk. Het campagneplan geeft strategisch invulling aan het concept. Middels gedefinieerde doelstellingen, doelgroepen, kanalen en de propositie werken we naar het centrale doel, online rendement.
Campagnematig werken geeft korte maar krachtige impulsen. Een campagne versnelt het resultaat en zorgt ervoor dat je doelstelling sneller wordt bereikt. Daarnaast geeft het je focus. Geeft het je hele team focus. Dankzij een uitgekiende campagneplanning, werken we richting de gestelde doelstelling. En dat doen we samen. Want met het partnership voorop, creëren we een vliegwiel wat niet meer te stoppen is.
"*" geeft vereiste velden aan
Aan de slag met een campagneconcept? Wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.