arrowchevron Artboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding minusnotification-closeGroup plussearch-glass third
call

SEO-Audit

Wil je beter gevonden worden in Google? Wil je inzicht krijgen in waar jouw groeikansen liggen? Dan biedt een SEO-audit jou de oplossing. Een SEO-audit kan dienen als een solide startpunt, de basis voor een strategische samenwerking, of een grondige evaluatie van je huidige inspanningen. Ontdek het volledige potentieel van jouw organische vindbaarheid met onze SEO-audit. Binnen deze audit analyseren we de vier kernpijlers van SEO: techniek, populariteit, content en gebruikerservaring (UX).

Techniek

Is jouw website in lijn met de nieuwste zoekmachine-eisen? Kan de zoekmachine jouw website gemakkelijk doorgronden? Via een technische SEO-scan onderzoeken we of jouw website voldoet aan de meest recente technische vereisten voor optimale vindbaarheid. We controleren of jouw website correct geĆÆndexeerd kan worden door zoekmachines en of deze goed toegankelijk is voor jouw doelgroep. We nemen jouw hele website door en identificeren technische verbeterpunten. We presenteren actiepunten zodat je deze efficiĆ«nt kunt aanpakken.

Populariteit

Hoe populairder een website is, hoe hoger deze in de zoekresultaten verschijnt. Populariteit wordt beĆÆnvloed door het aantal websitebezoekers, het aantal keren dat jouw website elders wordt vermeld en positieve recensies op externe platforms.

Content

Zoekmachines hechten grote waarde aan de content op een website. Ze scannen de tekst en bepalen de relevantie van de website. Het is daarom van essentieel belang om relevante teksten te hebben waarin de juiste informatie wordt gecombineerd met belangrijke zoekwoorden. Ook is het belangrijk om de juiste call-to-actions in titels en beschrijvingen van pagina’s te verwerken, zodat je jouw bezoekers echt verder helpt!

Gebruikerservaring (UX)

De manier waarop jij jouw website gebruikersvriendelijk maakt, is cruciaal. Een slechte gebruikerservaring kan de positie van jouw website negatief beĆÆnvloeden. Een goede gebruikerservaring draagt bij aan een betere ranking. Als bezoekers op een pagina blijven nadat ze op een zoekresultaat hebben geklikt en niet teruggaan naar de zoekresultaten, betekent dit dat jouw website voldoet aan hun behoeften en dat ze hebben gevonden wat ze zochten. Het aanbieden van relevante content begint al bij de weergave in de zoekresultaten (meta-data). Door middel van data analyseren we het gebruikersgedrag op jouw website en stellen we adviezen voor om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren.

SEO-audit

Doel van een SEO-audit

Onze SEO-audit gaat verder dan alleen een analyse. Het biedt verhelderende inzichten en actiegerichte aanbevelingen. We adviseren over obstakels die een optimale vindbaarheid in de weg kunnen staan. Een SEO-audit kan dienen als een uitgangspunt, een basis voor een strategische samenwerking, of als evaluatie van jouw huidige activiteiten. Maar het biedt ook:

  • Het creĆ«ren van een startpunt voor jouw huidige website.
  • Inzicht in de huidige prestaties en directe optimalisatiemogelijkheden.
  • Een grondige technische controle van alle aspecten van jouw website, van technische details tot linkbuilding.
  • Een duidelijk vertrekpunt voor een verbeterde SEO-strategie.
  • Het benutten van gemiste kansen om een groter organisch marktaandeel te verwerven.
  • Een verbeterde klantbeleving dankzij ons UX-advies.
Contact opnemen

Neem contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Daag ons uit!

Begin vandaag nog met het inzetten van een SEO-Audit en zet een grote stap vooruit in je marketingprestaties.