Group Copy 2Created with Sketch. arrows/defaultCreated with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. chevron_whitechevronRectangle Copy 6Created with Sketch. Combined ShapeCreated with Sketch. Group 4Created with Sketch. Group 4Created with Sketch. ShapeCreated with Sketch.

content & design

12 maanden plan

Aanwezig zijn op het juiste moment met de juiste content. Van veel momenten weet je al dat ze gaan komen. Denk aan Sinterklaas, Kerst en Moederdag. Hier kun je dus vroegtijdig campagnes voor ontwikkelen. Daarom creëren we voor jouw bedrijf een 12 maanden plan. Zo weten we wat er op de planning staat, en kunnen we ook vroegtijdig inhaken op deze vaak hoog concurrerende momenten. Best belangrijk voor je bedrijf dus!

Vooruitkijken

Het in kaart brengen van de relevante onderwerpen

Voor iedere maand brengen we in kaart welke belangrijke, relevante onderwerpen plaatsvinden. Met relevantie bedoelen we dat het wel moet passen bij jouw bedrijf en de producten/diensten die je verkoopt. Stel dat wij ons als online marketing bureau gaan richten op rokjesdag, dan is dat natuurlijk totaal niet relevant, daarmee slaan we de plank mis. Heb je een vakantiepark? Dan zijn de feestdagen en vakanties bijvoorbeeld uitgelezen periodes om op in te haken.

Met het 12 maanden plan kunnen we campagnes al vroegtijdig live zetten zodat ze goedgekeurd worden en uiteindelijk de kans groter is dat we voorrang krijgen op concurrenten.

Implementeren

Materiaal ontwikkeling

Wanneer we voor jouw bedrijf een campagneplan hebben ontwikkeld, zijn de grote lijnen uitgezet. De kalender wordt bijgehouden en wanneer een belangrijk moment nadert, ontwikkelen we het benodigde materiaal. De reden dat we dit niet eerder ontwikkelen, is omdat we dan nog niet op recente gebeurtenissen in kunnen haken. Stel dat het tijdens Pinksteren erg slecht weer is, maar we hebben een campagne materiaal ontwikkeld dat inhaakt op mooi weer, gaan we dit niet gebruiken, het plan moet omgegooid worden. De kalender wordt dus een leidraad voor alle campagnes die in een jaar worden ingezet maar wel met flexibiliteit op de actuele gebeurtenissen welke belangrijk zijn voor jouw organisatie.

Blog

Mensen momenten matrix

Om consumenten op de juiste momenten aan te spreken, ontwerpen we een mensen-momenten-matrix. Meer weten? Lees ons blog voer de mensen-momenten-matrix.

divider

Weten wanneer een campagne ontwikkeld wordt, hoe deze er in grote lijnen uit komt te zien en wanneer deze van start gaat, dát is Bureau Strak

divider

Overzicht

Wat is de volgende stap?

Voor jou als klant is het prettig om te weten wanneer een campagne ontwikkeld wordt, hoe deze er in grote lijnen uit komt te zien en wanneer deze van start gaat. Hier kun je offline of intern op inspelen. Medewerkers weten wat eraan gaat komen en kunnen hierop inhaken met klantenservice.

Ben je benieuwd naar hoe een 12 maanden plan er voor jouw bedrijf uit kan zien? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!





    • Na aanmelding ben je ingeschreven op de nieuwsbrief van Bureau Strak. Je ontvangt ongeveer één keer per maand de nieuwsbrief in je inbox.