paid advertising
Met remarketing is het mogelijk om advertenties te tonen aan bezoekers van jouw website. Met dynamische remarketing is het mogelijk om nog een stapje verder te gaan: wanneer bezoekers producten of diensten op jouw website bekijken en de website vervolgens verlaten zonder een aankoop te hebben gedaan, dan biedt dynamische remarketing de mogelijkheid om de reeds bekeken content opnieuw aan de doelgroep te tonen. Kort samengevat: je kunt advertenties van producten en diensten die de bezoeker heeft bekeken weergeven op andere websites in het Google Display Netwerk of op Social Media.
Dynamische remarketing
Voor het inrichten van een dynamische remarketing campagne dienen verschillende stappen doorgenomen te worden:
Focus op conversie
Elke website kent veel bezoekers die de website verlaten zonder een conversie te hebben gedaan. Bezoekers hebben nu eenmaal meerdere touchpoints nodig om tot conversie over te gaan. Door de inzet van dynamische remarketing campagnes kun je geïnteresseerde bezoekers alsnog overhalen om tot aankoop over te gaan. En dat is tenslotte wat je wilt!
Trots
Denk jij dat we jou verder kunnen helpen? Laat het ons weten, we staan voor jou in de
startblokken