Slim advertentieruimte inkopen met krachtige advertenties

Whitepaper Programmatic Advertising

Jouw doelgroep bereiken door advertentieruimte in te kopen bij de meest bekende premium netwerken, zoals Ziggo, Nu.nl, RTL en meer? Door Programmatic Advertising in te zetten is dit mogelijk en kan er rechtstreeks geadverteerd op ruim 900 miljoen websites. De afgelopen tijd heeft Programmatic Advertising een opmars gemaakt en is het niet meer weg te denken in jouw online marketingmix.

divider

Wil je weten wat Programmatic Advertising is en hoe jouw organisatie het kan toepassen? Download dan onze whitepaper.

Laat hieronder jouw gegevens achter en wij sturen de whitepaper naar je op!





    Inhoudsopgave

    Bij Programmatic Advertising wordt er gekeken naar de intentie en het gedrag van de gebruiker, waarbij een algoritme real-time kan bieden op een specifiek stukje advertentieruimte. Type device, eerdere interacties en weersvoorspellingen zijn voorbeelden van factoren of gebeurtenissen waar het algoritme naar kijkt en vervolgens op inspeelt door op het juiste moment in te kopen. Een aantal jaar geleden was het heel normaal dat je een bepaalde website of netwerk opbelde, met de vraag om met jouw banner op die website te mogen adverteren voor een bepaalde periode. Tegenwoordig is deze manier geautomatiseerd en kan er rechtstreeks worden ingekocht.

    In de whitepaper ‘Programmatic Advertising’ delen we informatie en onze ervaringen. Je krijgt tips, adviezen en voorbeelden over deze manier van adverteren. Ook delen we waarom Bureau Strak gekozen heeft voor DV360 (Display & Video 360) om Programmatic Advertising in te zetten.

    In de whitepaper krijg je informatie over:

    • Wat is programmatic advertising?
    • De voordelen van programmatic advertising.
    • DV360 als onderdeel van Google Marketing Platform
    • De verschillen tussen DV360 & Google Ads Display.
    • Premium Inventory.
    • Display & Video 360: Inkoopvormen.
    • Inkoopmogelijkheden
    • Case: Stella Fietsen